Teaching English culture is essential for an English teacher, grammar, vocabulary or literature being irrelevant without cultural hints. However, giving students a cultural motivation, arousing their interest and making lessons enjoyable can be quite a challenge.
Culture-Related Problems
Natura, dar al lui Dumnezeu
În educaţia copilului și prin dezvoltarea unei „conștiințe religioase”, formăm treptat atitudini de responsabilitate pentru apărarea patrimoniului natural.
Educația incluzivă în școala românească
Educaţia inclusivă şi integrată s-au impus nu doar ca alternative educaţionale moderne, ci au devenit, în ultimii 20 de ani, o realitate a sistemului educaţional românesc.
Acest proces de integrare se regăseşte în primul rând în acceptarea diversităţii. Încurajarea condiţiilor de acceptare a „Celuilalt” înseamnă o intervenţie din start în reducerea posibilelor greşeli cu caracter educativ, didactic, psihologic sau medical.
Importanța relației grădiniță-familie
Primul pas spre grădiniță este și primul pas spre independența personală, un pas greu ținând cont că la varsta de 3 ani copilul încă este mic și nu are dezvoltate toate deprinderile. În primele etape ale vieții educația copilului revine părinților după care aceasta este împărțită între grădiniță, familie, școală, comunitate, media etc.
Copilăria – un basm fără sfârșit
Copilăria este cea mai frumoasă perioadă din viața fiecăruia, este o lume mirifică pe care probabil nu o vom putea înțelege pe deplin niciodată, este o perioadă lipsită de tristețe și plină de emoție, bucurie și culoare. Copilăria este o lume aparte; pentru noi o lume ciudată, fantastică, ireală, pentru cei care fac parte din ea dimpotrivă, una reală și plină de armonie.
SAY.WRITE.SHOW – parteneriat Erasmus+ pentru dezvoltarea abilităților de comunicare ale elevilor și cadrelor didactice
În perioada 1 septembrie 2016 – 31 august 2018, Școala Gimnazială nr 51, sector 2, București, coordonează parteneriatul KA2 din cadrul programului Erasmus+ cu titlul SAY.WRITE.SHOW – DEVELOPING PUPILS’ AND TEACHERS’ COMMUNICATION SKILLS (Spune.Scrie.Interpretează – Dezvoltarea abilităților de comunicare ale elevilor și cadrelor didactice). Partenerii sunt școli gimnaziale din România – Iași, Italia, Letonia, Polonia, Turcia și Spania care pus bazele acestui parteneriat pe platforma eTwinning.
Tainele ştiinţelor. Proiect de programă
Societatea contemporană pune fiecare membru în situaţia de a observa, investiga , analiza şi de-a căuta soluţii la problemele mediului în care trăieşte.
Importanța activităților extrașcolare în învățământul preuniversitar
Activitățile extrașcolare sunt foarte importante pentru dezvoltarea armonioasă a copilului. Studiile de specialitate susțin că acesta ajută elevii la formarea unei atitudini pozitive față de învățare, aceștia au performanțe școlare mai ridicate, li se formează abilități practice diversificate, dar și strategii adecvate de rezolvare de probleme. Pe lângă toate acestea, activitățile extrașcolare acționează și asupra stimei de sine, iar sentimentul de împlinire este mult mai ridicat.
Teaching English through Music
The traditional approach to teaching English as a foreign language is based mostly on teaching the four language skills, reading, writing, speaking and listening, where teachers pay a great deal of attention to reading and writing. I strongly believe that the ultimate goal of the language class is communication, in which students become active and not passive participants.
Culture versus Civilization
There is a general opinion that culture should be taught in foreign language classes, but nobody knows for sure what this means or how we can distinguish between the concepts of culture and civilization and to what extent they can be used in class.