The inductive approach in teaching grammar is a discovery learning approach in which teachers let students discover the grammar rules instead of presenting them directly, through learning experiences in terms of using the target language. For instance, the students can discover the rules through games, songs, worksheets or simply engaging in meaningful conversations. The teacher guides the students to notice the grammatical pattern, elicit the form, and then finally does the presentation stage.
Inductive Techniques for Introducing Grammar
Improving Reading Skills in Young Learners
Reading is an essential skill that underpins a big part of a student’s educational success. Developing strong reading skills in young learners is essential not only for their academic achievement, but also for fostering their lifelong love of learning.
Importanța lecturii în viața copiilor – abordare generală
Lectura reprezintă instrumentul esențial în dezvoltarea copiilor, cu un impact substanțial asupra formării acestora, atât la nivel cognitiv, cât la nivel socio-emoțional. Pe zi ce trece, procesul de digitalizare devine tot mai comun și totodată indispensabil, astfel, este necesar să conștientizăm rolul semnificativ pe care lectura îl ocupă în viața celor mici.
Metode și strategii pentru dezvoltarea creativității în învățământul primar
Creativitatea este una dintre cele mai valoroase abilități pe care omul o poate dezvolta, având un impact semnificativ asupra învățării și adaptabilității în diverse contexte., dar stă și la baza progresului societății. În cadrul învățământului primar, dezvoltarea creativității devine esențială, nu doar pentru formarea academică a elevilor, ci și pentru stimularea gândirii critice, a inovării și a capacității de a rezolva probleme.
Citește mai bine, înțelege mai mult – pași în îmbunătățirea competențelor de citire pentru elevii de clasa a II-a
Cititul și înțelegerea textelor sunt abilități fundamentale în dezvoltarea academică a elevilor. Conform ultimelor studii, dar mai ales al Evaluărilor naționale, un număr semnificativ de elevi de clasa a II-a întâmpină dificultăți în a citi fluent și a decodifica ușor un text. În clasa a II-a, copiii trec de la stadiul de a învăța să citească la cel de a citi pentru a învăța. Este esențial să dezvoltăm strategii eficiente pentru a-i ajuta pe elevi să-și îmbunătățească aceste abilități.
Creativitate, expresivitate și joc, proceduri esențiale în dezvoltarea limbajului la grădiniță
Creativitatea își are originea in cuvântul latin „creare” care înseamnă „a zămisli” , „a făuri”, „a naște”. Aceasta reprezintă cel mai înalt nivel comportamental uman, capabil de a antrena şi polariza toate celelalte nivele de conduită, toate însușirile psihice ale unui individ. Se caracterizează prin noutate, originalitate, valoare, armonie, relevanță.
Părinții și implicarea lor în activitățile din grădiniță
Prima zi din viață, prima zi în grădiniță, prima zi la școală sunt evenimente pe care părinții și, în unele cazuri copii, le țin minte. Ele sunt de multe ori înregistrate în „documente oficiale de suflet” – fotografiile. Primul contact mai lung cu mediul social este acela din grădiniță, cu colegii și cu educatoarea. Este locul unde își va petrece mai mult de jumătate de zi, alături de alți copii și de o persoană adultă.
Cunoștințe matematice de bază pentru a înțelege concepte informatice de bază
Tehnologia este într-o continuă evoluție. Abilitățile informatice au devenit extrem de valoroase în multe domenii profesionale. Elevii de liceu au posibilitatea de a studia atât matematica, cât și informatica ca discipline obligatorii. În programa școlară la Informatică, principalele competențe cheie europene vizate sunt: competențe în matematică și competențe de bază în științe și tehnologie, respectiv competențe digitale, iar valorile și atitudinile promovate sunt de la exprimarea unui mod de gândire creativ, în structurarea și rezolvarea problemelor, la manifestarea inițiativei și disponibilității de a aborda sarcini variate.
Activitățile extrașcolare în formarea competențelor de comunicare orală și scrisă
Școala își propune să pregătească elevii pentru viață, ținând seama mai ales de perspectivele viitorului previzibil, acordând atenția cuvenită bogăției de formare pe care o structurează comunicarea contemporană. Ea trebuie să se oprească la acele forme ale comunicării care prezintă un interes practic imediat, pe linia scopului formativ esențial urmărit.
L’approche interculturelle de l’image publicitaire comme document authentique en classe de FLE
La composante interculturelle fait partie des apprentissages que l’apprenant d’une langue étrangère doit acquérir pour comprendre la culture de la langue cible afin d’influencer la compréhension et la communication avec des natifs.