ThingLink face ca educația să fie captivantă, prin utilizarea mijloacelor media. Este o modalitate de a utiliza tehnologia pentru a face activitățile educaționale mai antrenante, permițând profesorilor să transforme orice imagine, videoclip sau VR 360˚ într-o experiență de învățare.
Bazat pe site-uri web și aplicații, programul permite adăugarea de pictograme sau „etichete”, care pot intra sau se pot conecta la conținuturi media bogate. De exemplu, utilizarea unui tablou celebru, apoi plasarea etichetelor în anumite puncte special selectate pentru a oferi text care explică o tehnică sau insert-uri istorice legate de acea zonă a picturii – sau poate un link către un videoclip sau o poveste care oferă chiar mai multe detalii.
ThingLink este un instrument inteligent care face ca adnotarea articolelor digitale să fie foarte simplă. Puteți utiliza imagini preluate, imagini proprii, videoclipuri sau imagini interactive la 360˚ pentru etichetare. Prin adăugarea de etichete, puteți permite elevilor să interacționeze cu acel element mass-media, atrăgând mai multe detalii din aceasta.
ThingLink nu este doar pentru profesori. Poate fi, de asemenea, un instrument util pentru crearea și trimiterea lucrărilor, încurajând elevii să încorporeze surse variate de informații și să le suprapună într-un singur proiect coerent.
ThingLink este disponibil online și prin intermediul aplicațiilor iOS și Android. Deoarece datele sunt stocate în cloud, acestea sunt folosite cu impact redus pe dispozitive și sunt ușor de partajat cu un link simplu.
Cum funcționează ThingLink?
ThingLink vă permite să începeți fie cu o imagine de pe dispozitivul pe care îl utilizați, fie de pe internet. Acest lucru se aplică și videoclipurilor și fotografiilor VR la 360˚. După ce ați selectat imaginea de bază, puteți începe etichetarea. Selectați o zonă pe imaginea pe care doriți să o etichetați, apoi fie introduceți text, fie atingeți/ clic pe microfon pentru a înregistra o notă audio sau pentru a lipi un link dintr-o sursă externă. Apoi puteți edita eticheta pentru a afișa ceea ce este disponibil, cu pictogramele pentru imagini, videoclipuri, linkuri și multe altele.
Adăugați etichete și ThingLink vă va salva progresul pe măsură ce avansați. Când ați terminat, veți vedea o pictogramă de încărcare, pe măsură ce proiectul este încărcat pe serverele ThingLink. Apoi puteți distribui linkul, care va duce pe oricine face clic pe acesta pe site-ul web ThingLink, astfel încât să nu aibă nevoie de un cont pentru a utiliza proiectul online.
Care sunt cele mai bune caracteristici ThingLink?
În afară de sistemul de etichetare care funcționează bine pentru a îmbunătăți suportul media cu un nivel de profunzime care face ca prezentările tipice de prezentare să se simtă învechite, ThingLink are și un instrument lingvistic puternic.
De la etichetarea hărților și a diagramelor la crearea de povești în imagini, facilitățile ThingLink au un potențial imens pentru predare și sunt limitate doar de creativitatea persoanei care folosește instrumentul. Astfel, ThingLink devine și un instrument de evaluare formativ excelent, care să asocieze conținuturile învățate dintr-o perioadă de timp, ideal pentru a fi folosit înainte de un posibil test.
Deoarece conținutul poate fi foarte vizual, proiectele ThingLink depășesc limbajul, făcând proiectele accesibile peste barierele de comunicare uzuale. În plus, există și un cititor imersiv care permite afișarea textului în mai mult de 60 de limbi. Acesta oferă chiar și ghiduri utile codate prin culori, care arată substantive, verbe, adjective și așa mai departe – care pot fi activate după cum este necesar.
Instrumentul de realitate virtuală este o modalitate excelentă de a arăta un tur ghidat al unei zone fără a fi nevoie de prezența efectivă a profesorului sau de o excursie fizică la locul respectiv. Un elev poate privi din interiorul imaginii VR, selectând orice lucru de interes pentru a obține mai multe informații, după cum este necesar. Acest lucru permite o experiență de învățare foarte captivantă pentru elevi.